Wyświetlenia

poniedziałek, 6 października 2014

                                            Źródła informacji 

 1. Informatyka i TI

 2. SMS

 Jest to usługa przesyłania krótkich wiadomości tekstowych w cyfrowych sieciach telefonii komórkowej. Usługa ta jest wprowadzana także do sieci telefonii stacjonarnej.


                        

3. Komunikatory Są to programy komputerowe pozwalające na przesyłanie natychmiastowych komunikatów

                           

 4. Listy elektroniczne

                        

 5. Reklamy

 Jest to forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony WWW (World Wide Web). Służy do przesłania informacji marketingowej i pozyskania klientów.


                         

 6. Portale społecznościowe

 Główne rodzaje serwisów społecznościowych
 -ogólne (np. Facebook, Google+)
 -skierowane do konkretnych grup społecznych (na przykład byłych uczniów – polskim przykładem takiego portalu jest nk.pl)
 -skierowane na dzielenie się konkretnymi treściami (YouTube, Flickr, Fotka.pl)
-łączące grupy zamknięte, do których można dostać się poprzez zaproszenie od innego użytkownika (np. kiedyś Grono.net)
 -dające internautom możliwość prowadzenia własnych profili
– stron (np. Friends.pl, Myspace)
-dziennikarstwa obywatelskiego (EIOBA.pl, Wiadomości24.pl, Interia360, Nowy Ekran, Salon24.pl) -przeznaczone do prezentowania opinii i recenzowania (np. Filmweb, BiblioNETka, nuta.pl, opiniuj.pl, dood.pl, Yelp.com)
-branżowe
 -tematyczne

                         

                          


7. Blogi Jest to rodzaj strony internetowej zawierającej odrębne, uporządkowane chronologicznie wpisy


                           
                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz